Spongebob: What do you usually do when I´m gone? Patrick: Whait for you to come back.

okej, kommer ni ihåg detta inlägg, är inte fri längre... har en hög med läxor och prov, får inte mitt liv tillbaka fören slutet av nästa vecka... och imorgon äre lång och trög dag med kemilabb och slutar inte fören kl 4. MEN jag SKA vara positiv, imorgon ska jag ha min nya jacka som jag köpte idag (äntligen), jag ska se Greys och fortsätta sticka på min halsduk som kommer bli myyyysig. Får varje år kring hösten världens stickar sug och nu har det kommit igen därav garn och sticknålas shopping idag.


Kommentarer
Postat av: Stina

JAA JAG ÄR PÅ! ;)

2010-10-13 @ 15:45:23
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0