I´m not exactly sure what my current feelings are called right now.

VILKEN DAG!
vi komme ganska tidigt till luleå och satte oss i lobbyn på ett hotell för att värma oss, och helt plötsligt står Andras Waise några meter ifrån oss och några sekunder senare går Minnah och Linnéa förbi, jag var typ i chock! Tog iallafall modet till mej och gick fram och frågade om en autograf, en trevlig kille det där asså.
Senare fick vi även en autograf av Andreas Carlsson.


I en av gallerierna sjöng alla idoler som åkt ut, sedan fick man autograf av dom också


haha jag kanske är lite nördig men jag tyckte det var jätte coolt (A) denna ska jag rama in och sätta upp på väggen! ;) Dom enda idolerna vi inte fick se var Jay och Olle, hade jag fått sett Olle hade mitt liv varit fulländat.

Shopping hann vi ju såklart också med, dock blev det typ inge för mej, men denna tröja iallafall.
Man ser typ inge men ändå

  

Kommentarer
Postat av: frida

åhhhhh jag vill oxå träffa andreas waise

2010-11-14 @ 13:46:35
URL: http://jimmyjanssonlovers.blogg.se/
Postat av: linn

Gillas! :D

2010-11-14 @ 16:48:38
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0