I can barely look at you

ojoj äre 4 inlägget för mej idag? flitigt.
dagen har varit mega bra, bara bra och fina saker har hänt idag ( vet dock inte om fysiken var en bra och fin sak men det är fint och bra att det är över!)

Idag har det varit bra väder, äntligen, fysiken är bort gjort, jag har varit med underbara lina, sett Stinas teater som var verkligen jätte bra! sedan har jag även varit på träpinnen.Där vi pratade med folk, såg bra band och såg på gammla lagkamrater som hade uppvisning och ska på rm den 6, jag säger lycka till och jag tror det kommer gå jätte bra för dom.

Nu sitter jag och knaprar på ett äpple, är på glatt humör och inte trött överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0