cry a river, build a bridge and get over it

varit i krångis idag somsagt. vi har..

legat på vägen bara för att man inte behöver oroa sej för att det ska komma bilar




gått en väldigt fin promenad och jag och linus fick upptäcka lite nya ställen i krångfors ( fast än vi bodde här i 11 år..)


åt middag och till efterrätt fick vi glass med blåbär

spelat spel, bland annat chinashack

Joo men det var en fin dag, nu ska jag snart se sex and the city innan jag går och lägger mej. I morgon blire att stiga upp tidigt eftersom jag och stina ska halft bryta oss i kyrkan där brännan har skolavslutning( eftersom det bara är föreldrar till niorna som får komma in, men eftersom vi praktiskt taget är systrar till några nior ska vi också se) och sen gå ju bror min ut 8:an ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0