Close your eyes and you will find Passage out of the dark

Linnéa Forssell är sjuk, detta hör till ovanligheterna. sist jag var sjuk var kanske... i 9:an där vid jul? Sovde iallafall länge idag vilket var väldigt bra annars hade denna dag blivit liite för dryg. Mamma var världens snällaste som köpte glass till mej, tack!
Snart ska jag gå och se lite oc som jag i evighet står i tacksamhet till viktor för att han fixade det till mej. ska även dricka ett glas pressad apelsin eftersom mor min sagt att det ska hjälpa.

 

Btw EN vecka till frihet


Kommentarer
Postat av: Viktor

Krya på dig!

2010-06-02 @ 18:53:49
Postat av: Mimmie

Svar på din kommentar: Ja det ska du va! Jag älskar den där bilden, blir så himla glad :D



Krya på dig!

2010-06-02 @ 21:45:24
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0