My aim is set on you

gårdagen var en super dag vill jag säga! ( trost att jag bara sovit 2 timmar ) bussen gick kl 8, det var någe shafs med någe så vi behövde typ inte betala men det gjorde ju inge;) när vi väl var frame i umeå sprang vi omkring i massa affärer ,åt korv till lunch (ekonomiska eller snåla det är frågan.?), fortsate springa omkring i massa affärer, käkade goooo muffins, gick några extra runder i endel affärer, gick mot umes bussstation i jääätte kallt väder, komme på att skelleftes busstation är ju bara pinsam när man kommer till umes. Denna buss behövde vi inte häller betala, fråga mej inte varför men han tog då inte betallt..? så vi betalde inge för att åka fram och tillbaka inte helt fel det inte;)
När vi komme hem ganska så mycket senare än vad skulle igentligen eftersom bussen hade varit tvungen att sakta ner pga vädret, då köpte vi chips och hyrde film till lite senare på kvällen då det blev tjejmys hemma hos stina med Chips, dipp, juno, spel och skratt;) En helt underbar dag helt enkelt!

När jag komme hem gick jag och la mej direkt eftersom jag var ganska så lagomnt trött med mina ynka 2 timmar till sömn kvällen innan, sovde till 12 idag så ca 12 sömn har det blivit för min del;) haha

Nu ska jag shollra omkring här hemma tills efterlängtade Mikael kommer<3 ha en trevlig dag=)




Du är bäst bara så du vet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0