I think I'm a little bit A little bit in love with you

Tjenare, dagen har varit fin fin, slutade 10 över elva efter bara två inte alls jobbiga lektioner. for hem gjorde gooood lunch och såg på greys. När jag var mätt i magen tog jag tag i det "lilla" bomnedslaget i mitt rum... så nu äre fint här inne.
--> 

Jag och far min for även till expert, hade laddat med massa argument på att dom inte ba kunde skicka den på lagning direkt när jag fått tillbaka den i tisdags, att detta blev 5 gången den var sönder osv men hon i kassan var snäll och jag behövde inte äns säga någe av det där, hon skulle se om hon kunde fixa så att jag kanske kan få en ny eller iallafall pengarna tillbaka, det gillas! ;)

snart är de middag och efter det kommer det lite kul folk hit, blir nog super ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0