let me feel, I don´t care if I brakedown

Tjenare tjenare, en bra måndag har jag haft:) skolan var helt ok. Efter skolan satt jag och pratade med Jhon och Harpa och jaa.. vad ska man säga;) haha
Men sedan komma pappa och hämtade mej och vi begav oss mot expert där dom nu insåg att jag borde få pengarna tillbaka för min skitmobil, så 1800kr har jag nu att röra mej med för att köpa en ny, måste ju såklart lägga till lite. Men problemet är att jag inte riktigt vet vilken jag vill ha...

Ikväll har kag varit med Stina:) vi pantade burkar ( 41 kr rikare), pratade, ått gooooood choklad, hon visade allt från stockholm ( jag är inte avensjuk..) och hade det allmänt jätte bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0