dear life, today i want to go crazy

Idag är jag på braaa humör, går omkring och ler hela tiden. Imorse jag jag och mor min på en lång promenad och passade på att lämna tillbaka filmen, fint väder är det idag, kanske därför jag är på så bra humör, solen har tittat fram :D städade mitt rum när jag komme hem så nu sitter jag här i mitt nystädare rum och ska snart fara till sjungande där det är kalas för morfar som fyller 60 år. blir goo mat och melodifestivalen med kusinerna som blir helt lyriska.


mikael komme förbi för en stund sen och hämtade lite grunks han glömnde här igår, innan hade han varit på ica och pojken var snäll och köpte en ramlösa mango åt mej, han är fin han<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0