det sista av götet

tosdagen gick vi på någon outlett som jag inte tyckte var bra alls men mamma tyckte den var jätte bra. På kvällen gick pappa och linus på gamlaullevi och såg fotboll då hyrde jag och mamma film, love happens, väldigt bra om du frågar mej, och köpte lite godis.

fredagen gick vi sista rundan på stan i götet och åt en väldigt god middag på Pizza hut.



lördagen vare också mysigt, vi for till marstrand, som är en ö utanför göteborg



haha det var ett väldigt stort träd....



Passade på att steka lite i dessa coola och sköna stolarna medans vi väntade på att den guideade turen på marstrandfästning skulle börja

Det högra tornet har 12 meter tjocka väggar....det tycker då jag är mycket

Medans vi åt glass komme en jätte stor fiskmås och joinade oss vid bordet brevid

Jag skule abselut inte säga nej till en sommar stuga här ute


när vi komme hem köpte vi godis på en jätte stor godisaffär och åt mega god mat på en thai resturang


På söndagen började vi rulla hemmåt, gjorde ett stop i Grenna för att köpa polkagrisar, stannade i Motala och spenderade natten där.
På måndagen for vi till Örebro, där det blev shopping, middag och övernattning hos några kompisar i Kumla.
Tisdag for vi vidare mot Sundsvall, sovde en natt på hotell och dagen därpå blev det shopping och sedan rullade bilen vidare till Skellefteå.

Känner att denna bilden får stå för hemresan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0