When you lose what you love, live on.When the road gets too rough, be strong.When you can’t understand, but you’re starting to see, it’ll work in the end, you just got to believe.

hade engelska nationella direkt på morgonen, vet inte om det gick bra eller dåligt men jag hoppas det gick bra. sedan hade vi 3 timmars hål... vi drog på stan ett tag. känns som man har varit där ganska ofta nu på sista tiden. for tillbaka till skolan för att ha en lektion och sluta kvart i 3.
Frida och jag for på ica efterskolan och köpte glass, chokladkross blev det för min del som jag njöt av framför vänner när jag komme hem.

Blir nog inge 360 ikväll eftersom jag har nackspärr, har typ sovit konstigt eller någe. Men funderar på en promenad senare och att städa ur garderoben sen så äre ju såklart greys kl 21.00 ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0