They say time heals everything But I'm still waiting

fysik prov direkt på morgonen, för första gången i mitt liv kändes det bra, jag svarade på alla frågorna ( vilket jag inte gjort på dom andra fysik proven) och jag hoppas hoppas det gick lika bra som det känndes att det gjorde:) efter det for vi tillbaka till kaplan, gjorde miljö shafset klart och åt lunch. Sedan slutade vi, hur skönt som helst! Vi for några från klassen och köpte årets första mjukglass och satte oss på torget och njöt!

 

snart ska jag göra middag för att sedan sätta mej på cykeln mot 360.

haha Loggade just in på blogglovin, 220 inlägg.... när satt jag vid datorn sist?
Inge greys ikväll.....:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0