I'm losing sense of time and everything tastes the same

idag for jag på skolan eftersom jag knappt känner av magen nu :) sovmorogn till 10, fysik, lunch ( PIZZA!) sedan hade vi gympa men jag var inte med på den, fick gå en promenad istället då passade jag på att gå in till stan och hämtade ut korten från expert som jag framkallade. Det ska bli super kul att sätta upp dom på väggen och att klippa och klistra in dom i fotoalbumet! Efter gympan hade vi Tms som var lika tråkigt som vanligt.
Efter skolan har jag och Lina jobbat jätte duktigt med matten så nu hoppas jag att provet går prima imorgon.

Nu ska jag gå till stina med hennes kort och ska spendera denna fina torsdags kväll med henne :)

Några kort jag framkallat:

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0