you are the only one who’s ever known Who I am, who I’m not and who I want to be

jag har ju världens finaste, Mikael visste att jag hade haft en skit dag och när jag kommer hem efter skolan är han hemma hos mej för att göra mej glad. Jag blev såklart jätte glad, det var precis det jag behövde, tack!<3
 skolan idag då var inge kul alls och massa där till som var jobbigt...bland annat så kan min mobil inte skicka sms, jag kan ta emot och ringa men inte skicka, det är ju ingentligen bra efter som dom på expert sa att om den går sönder igen så ska jag få en ny, vi får se om den är så här imorgon också, då blire att fara och besöka expert.

Imorgon äre fredag, det är då skönt men gympan ser jag inte fram emot... hatar våran gympa lärare men vad gör man.. aja är då mega trött så ska nog gå och sova jätte snart, sov gott=)



tack för att du finns<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0