Trouble will find you No matter where you go

Jag har nu ringt till johanna och sagt att jag vill ta ett uppehåll med Cheerleadingen, känns jätte jobbigt/ sorgligt men samtidigt skönt efter som jag har varit så sjukt stressad och typ alldrig kunnat slappna av helt eftersom det har varit så mycket med skolan och träningarna. Vi får se hur länge det blir uppehåll, kommer nog inte att få tävla och det är det som är lite av det jobbigaste för det är så himla kul! Men känner att detta beslutet var det bästa att ta just nu.

planerna för kvällen är att
¤gå till ica och klaga på sylten som vi hattade en död myra i ( äckligt!!)
¤ flytta in byron in i mitt rum
¤ se idol
¤göra matte
¤se true blood
¤ sova!

japp japp en ganska skön kväll igentligen, Saadat min "underbara" matte lärare har gett oss 2 sidor matte på någe vi inte ens har jobbat med så jag fattar nada men Mikael ska hjälpa mej med det på fredag efter skolan.

Imorgon har vi två timmars orgentering, Jippie!! aja men det kan bli kul men jag tvivlar starkt! Känner att jag håller på att bli förkyld, snorar och håller på att få ont i halsen, inge bra, inge bra... Har broarna på fredag som jag tänker "springa" även fast jag är förkyld så jag har gjort bort det!

aja kanske inte världens positiva inlägget men man kan ju inte vara glad hela tiden;)


Kommentarer
Postat av: J.o.n

vart är du linnéa :O!?

2009-09-23 @ 19:15:21
URL: http://jonelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0