Tell him nothing if not this; all I want to do is kiss him

denna kväll har spenderats med denna flicka  kul, kul=)


Imorgon känns det på någe konstigt sätt som att jag har mycket att göra.. ska fixa några saker och jag hoppas att Mikael vill fixa dom sakerna med mej, snälla?
jag måste försöka få mamma och pappa att ge mej pengar lite tidigare än vad jag igentligen brukar få för annars har jag inte råd med Pizzan och bion imorgon.. men det löser sej nog;)
Jag har stickat klart min halsduk nu=D det ända som behövs är en nål men den är hos farmor och det känndes lite jobbigt att fara till forsbacka för att hämta en nål, ska försöka hitta en sådan själv (billigt så möjligt såklart) det är en av sakerna jag ska roa mej med imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0