I never thought I'd fall for you as hard as I did

Goddagens, hälsodag på skolan idag= oregnterin och prat om kost osv, inte så mega kul, men men. Om du frågar mej gick det ganska så bra för mej och Lina med våran orgentering;)


detta fina träd sprang vi på;)



Tänkte att jag skulle göra lite matte det började så här:


Slutade så här:




Imorgon äre iallafall fredag vilket känns väldigt skönt men samtidigt lite halv jobbigt.. pga broarna imorgon men vad gör man det är väl bara att köra och fokusera på att jag faktiskt någon gång i mitt liv kommer att komma fram till mål...




Kommentarer
Postat av: Stina

Hahhhahahah solklar kommentar om matten där i slutet;) Bra att det är någon mer än jag som är ambitös;)

2009-09-25 @ 14:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0