don´t dream your life, live your dream

japp ny header som ni kanske ser? tycker typ ändå att den blev ganska bra:)

Det är helg och livet leker! typ iallafall, broarna är över ( gick inte så mega bra och jag tror inte att min gympa lärare gillar mej..) Mikael kommer snart och hjälper mej med matten och ikväll ska jag vara med stina=)

Var tvungen att fara hem från caden idag eftersom mitt insulin tog slut och jag hade inte med mej nytt.. inte bra Linnéa! så jag var tvungen att fara hem men jag har jobbat på det vi skulle ha gjort på lektionen. Vi ska få göra våran drömkåk, har noll insperation så jag komme inte så långt men får försöka mer någon annan gång.

Pappa har varit till farmor och fixat nål till mej så jag kan avsluta min stickninck, jippie!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0