my love for you was blind

denna vecka har inte varit jobbig pga så många var sjuka
måndag: slutade kl 12
tisdag: slutade kl 1
onsdag: slutade kl 2
Idag: sovmorgon till kl 12.15

vi får väl se hur morgon dagen blir;)

Dagen idag har då varit bra! Efter den inte så jobbiga skoldagen for jag in på stan och mötte Stina på waynes











sedan provade vi dom fulaste kläderna på hm vi kunde hitta;)




jag blev kär två par skor som jag aldrig kommer att äga, Middag på subway och sedan vidare till hockey arenan för att sälja fika, ganska så värt eftersom vi bara säljer i pauserna så när matchen spelas får man se gratis hockey;) Efter matchen plockade vi massor pantburkar ( vi kommer bli rika, haha) rikare hade vi blivit om inte surgubben hade kommat... aja men summan av det hela en väldigt lyckad dag=)

Imorgon äre FREDAG, skönt men samtidigt jobbigt för vi har bad på gympan och jag peppar inte... aja ska vaccineras för svinis i morgon också, ska bli skönt så jag slipper vara rädd för att bli smittad;) nu borde jag kanske gå och sova fast jag är inte så trött..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0