Jag hörde alla viska om natten Dom visste vad som hänt Det som en gång vart mitt blev nu vårt

på gyman vare siming/livrädding, gick väl sisådär. När vi skulle vidare mot skolan spöregnade det, jag lovar det fanns inte en milimeter av mina skor som var torra när vi komme fram till skolan.

Efter skolan blev det en sväng på stan, provade lite kläder på hm ( fina denna gång) gillade dom, mötte upp mamma på stan, visade kläderna så nu får vi se om jag får en mjuk födelsedags present;)

ikväll har jag bara tagit det lung med familjen, en ganska så härlig kväll;) imorgon blire lite stan med Mikael innan vi far på kalas hos hans farmor, det blir trevligt;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0