Håll mig hårt En sista gång

Tove var helt klart bäst i idol ikväll! Går hon inte vidare vet jag inte vad jag gör

Efter den inte så händelserika skoladagen gjorde jag matte och sedan for jag på 360 och körde någe dance sak, ganska kul men är säkert roligare om man hänger med mer än vad jag gjorde det märktes att typ alla hade varit på det där passet typ hundra mer gånger än jag, kände mej lite efterbliven..haha;)

ska nog gå och lägga mej ganska snart, funderar på att göra lite apelsin juice.. hmm kanske det:)

Imorgon äre fredag iallafalla och ord kan inte beskriva hur skönt det känns!



En bild från när jag och stina pluggade matte, stina tröttnade på matten och pimpade en banan istället;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0