you make my world go around

Tjenare tjenare;) sitter nu och käkar lite knäck som blev över från dagen försäljning. vi fick sluta tidigare idag, skönt!
nu ska jag ta tag i det omöjliga uppdraget, mitt rum, det är ett bombnedslag! Det är aldrig städat i mer än 2 dagar sen är det ett kaos igen... jag tror aldrig det har varit städat i en hel vecka, ska kanske försöka? OKEJ från och med nu till nästa fredag ska det vara städat i mitt rum (jag kommer att ångra mej..)

Annars så ska jag och far min fara in på expert när han har slutat eftersom min mobil har börjat lagga sen ikväll ska vara Lina, det blir bra det=)


haha hur härlig var inte denna bild!;) gjorde ett test på facebook, vilken disney prinsessa man var och jag blev Ariel=D Linnéa är glad;)


Kommentarer
Postat av: linus

hahaha sluta att ta kort på dej själv ! ;)

2009-11-13 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0