you fill my heart, you keep me breathing

Tjenare tjenare!

ledig idag, inte helt fel! sovde till 10 i 12 då far min ringde och väckte mej,haha. Efter lunch komme mikael till mej, jag blev jätte sugen på julmust så vi trotsade modernatur och gick i spöregnet till ica för att köpa det ;) jag kan säga att när vi komme hem igen var vi lagomt blöta.. men iallafall så såg vi på nya harry potter filmen, åt muffins och drack julmust, mysigt. sen var pojken min tvungen att fara efter det har jag typ suttit vid datorn och ikväll ska jag vara med Stina, det var länge sen, jag har saknat henne, så det blir super!



små skrattar alltid för mej själv när jag ser denna bild;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0