It's not possible for me not to care

har nu kommit hem från en ganska trög dag med 2 och en halv timmes fysik ( där jag bara känner mej dum i huvet..) , matte och cad. men nu är jag hemma och sitter med matte boken framför mej, visst är det kul att när skolan slutar måste man ändå sitta med massa skolgrejor... aja ska försöka göra så mycket matte jag orkar ikväll sen städa mitt rum ( det där med att hålla det städat i en vecka gick inte så bra..), städa i bastun, köpa lite shafs till imorgon och lite annat små shafs så jag kan ta det lugnt imorgon.

ser verkligen fram emot morgon dagen, sovmorgon till 10, gympa, lunch, cad, slutar halv 2, hem, slappa, tacos med simon,stina och mikael sedan New moon, inte helt fel!

men nu ska jag återgå till min kära mattebok;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0