...

10 favoriter:
Färg: Rosa kanske? =)
Mat: Tacos 
Band: jaadu..?
Film: Twilight
Bok:  Om jag kunde drömma
Sport: cheerleading ;)
Årstid: sommar!
Veckodag: fredag och lördag skulle jag tro
Glassmak: typ alla ben and jerry smaker (A)
Tid på dygnet: kvällen

9 för tillfället:
Humör: jag är väl på ganska bra humör
Smak: saliv?
kläder: sov tröja mjukisbyxor
Bakgrund: På datorn? då äre en bild på danne då han spelar hockey ;)
Nagellack: rosa men det är nästan botra..
Tid: 14,38
Omgivning:  rummet som jag coh Linus sover i hos Mormor, jag vet inte vad det kallas men just nu äre väl mitt och linus rum?
Irritationsobjekt: tiden går väldigt sakta ...

8 första:
Bästa vän:  Celina skulle jag tro?:)
Screen name: ingenaning
Husdjur: katt, hubbe ;)
Piercing: öronen
Förälskelse: Det skulle du allt bra järna vilja veta va?;)
Musik: Blinka lilla stjärna där?
Bil: har inte ägt en bil ;)
Kyss: en kille.

7 senaste:

Cigarett: aldrig
Mat: hamburge kött och pommes
Dryck: vatten ( och så snodde jag lite av Linus dricka för den var mycket godare än min..)
Biltur: från tränigen igår
Kyss:  i lördags
Spelad låt: the black ghosts- full moon
TV-program: såg någe random pogram i mosre( det var inte så bra..)

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: nee
Brutit mot lagen:  det har jag nog gjort (A)
Blivit arresterad: nejdå
Badat naken: i badkar
Varit med på TV: det skulle jag inte tro=)
Kysst någon du inte känner: haha nee

5 nej tack:

Kläder: några fula byxor från ginatricot, det set ut som om man har skitit på sej..
Mat: ärtsoppa
Musik: dansband..
Dryck: mjölk
Personlighetsdrag:  "jag är bäst" atityden får mej bara att vilja slå personen

4 saker:

Du gjorde igår kväll: tränade, åkte bil, åt, var med Celina
Du kan höra just nu: Musik och att det blåser ute
Du inte kan leva utan: mat, vänner, Mikael
Du gör när du har tråkigt: sånna här test...

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mikael, Stina och Lina 
Du tycker om: Alla förutom de jag inte gillar
Du inte gillar: de som jag inte tycker om

2 val:
Kaffe eller te:  blää båda är blää...
Vår eller höst: vår, för då kommer sommaren snart=)

1 önskan:   att sommmar lovet kommer att äga! =D


Kommentarer
Postat av: aa

Cheerleading är väl ingen sport? :P

2009-05-06 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0