en tår kan leda till ett löfte

 Idag träffade jag efterlängtade Lina som har varit borta i Italien, hon har blivigt brun! Efter skolan for jag och Mikael på stan, jag la av en klänning ( Min midsommarnattsdröm) och jag hittade massa andra saker jag vill ha... jag tror jag ska köpa en lott och vinna flera miljoner, japp nu har jag bestämt vad jag ska göra i morgon ;)  Efter stan for jag hem  och åt sen ringde jag till stina, vi träffades på mitten och for in på stan för att hämta ut min Midsommmarnattsdröm. Efter det blev vi väldigt sugna på ben and jerry och Twilight. Det ända problemet var att jag hade inte nog med pengar.. jag behövde 16 kr till... så vi sprang omkring på stan och letade pantburkar i varenda soptunna i stan och vi fick ihop tillräkligt med pengar. så värt igentligen 16 kr från ingenstanns. :D
Imorgon blire att packa upp packningen från Nyköpng sen 7:ornas show! :D



Kommentarer
Postat av: JennyAa

Vad ska ni göra på 7:ornas show?? :P ingen hjälpte ju oss? elr ska ni hjälpa dom

2009-05-27 @ 16:05:27
URL: http://pederandersson.blogg.se/
Postat av: peder

haha jaha så du ska se på din lille bror spela =D

2009-05-27 @ 17:52:02
URL: http://pederandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0