Belief Makes things true Things like you

Nu är jag inte glad... Min mobil har gått och bestämmt sej för att nu är det bra att lägga sej ner och dö... Jippie nu måste jag typ köpa en ny mobil..  och inte har jag några pengar till det inte... och alla mina bilder finns ju på den där himla ap mobilen...

aja ikväll har jag fått låna min brors mobil och satt in mitt sim kort på den men sen imorgon måste jag typ ta min gamla fula nokia utan färg och utan modenrna funktioner...

om en liten liten stund bär det av till anderstorpskolan där Linus har 7 ornar show det ska iallafall bli kul sen när jag kommer hem ska jag se om Mobilen bara hamnade i koma och har hunnit vakna tills jag kommer hem eller om den är hjärndöd... Hare bra


Kommentarer
Postat av: JennyAa

haha ofta att showen var på Anderstorpskolan?? =D

2009-05-28 @ 17:26:03
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0