the days I can't see your eyes,I don't even want to open mine

Hejhopp!
skolan idag gick ganska bra, fick ont i huvet på slutet av dan men jag överlevde, väl hemma hade jag det så där mega tråkig med mej själv... Alla for och handlade och lämnade mej ensam hemma, då kollade jag på en gammal DM film  för typ 2 år sen, då var vi inte bra kan jag säga, haha.
Jag har letat fram fakta om world trade center också så nu får man vara ledig från so:n på onsdag=)
I morgon blire stan med Mikael, jag minns inte sisst jag var på stan det var så sjukt länge sen. 

Dagens humör:  Det har varit ganska bra

Dagens frisyr:
utsläppt som vanligt

Dagens klädsel: Jeans och klasströja

Dagens borde:  skriva ut shafset till so:n

Dagens planer:  se på tv sen gå och sova ( om det nu går..)

Dagens vill ha:
Lov

Dagens längtan:  Sommar  ( jag hatar snön som har kommit nu..!)

Dagens beroende:  jaadu.. lepsyl kankse? 

Dagens tråkigaste:  typ allt efter skolan har varit tråkigt

Dagens person:  Lina=)

Dagens irritation:  Snön!

Dagens händelse:  skola, sutit vid datorn osv

Dagens onyttiga: Hittade en 70% chokladkaka i skaferiet som lockade ;)

Dagens middag:  Malins gryta

Dagens bästa:
träna bort fläsket i sex timmar

Dagens ont:
handleden och knäet som jag knappt kan använda och gå på


Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: haha, okej ;)

läget med dig då? :D



förresten, rösta gärna på mig, :)

http://febb.blogg.se/2009/march/rosta-pa-veckans-blogg-1.html

2009-03-31 @ 15:48:33
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: härligt! ;D

jag gör inte mkt faktiskt! Själv? :D

2009-04-02 @ 19:38:32
URL: http://decevven.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0