I could stay awake just to hear you breathing Watch you smile while you are sleeping While you're far away and dreaming

Jag vaknade tidigt idag typ nio någon gång, kunde inte somna om så jag steg upp och åt lite frukort medans jag såg på tv.
Någon gång efter lunch gick jag coh Linus med Johan och Mikael till ica för dom skulle köpa godis och sånt shafs till lanet dom är på just nu.
När jag komme hem ringde jag till stina och vi möttes på mitten och började en tuff vandrig till staden långt långt borta.. det känndes då så.. segt gick det och jag halkade hur många gånger som hälst och ramlade 2, hatar mina skor! aja väl framme så köpte vi B and J och kollade lite kläder sen började vi gå den tuffa hemvärden. När vi äntligen komme  framoch lite trötta och röda om kinderna gjorde vi middag och som vanligt när jag coh stina gör middag så äre någe enkelt men gott;) typ som idag gjorde vi potatis i mikron och tog skinka till, gott gott.
Våra ben and jerrys satt inte helt fel till efterrätt häller, medans vi njöt av våra goda glassar såg vi systrar i jeans två.

Imorgon får vi se vad som händer.. ska kanske vara moraliskt stöd till mamma och vara med  på hennes  förtsa pass i morgon på 360 men vi får se hur det blir med det, aja hare bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0