You didn't wake up when we died

Hejsan gott folk! komme hem från piteå för en stund sen, jag har varit där efter som min broder spelar i piteå summer games.
jag åkte med Mikael familj dit efter som mina föreldrar skulle fara dit kl 7 på morgonen och det kännde jag inte för.. aja när v ikomme fram hämtade pappa mej sen for vi till Morfar där vi har sovit i natt, vi kollade på fotbollen, inte så kul men aja där vid 9- 10 tiden for vi in på stan. Det är typ roligare att gå på stan när det är sent, haha.
Idag blev det att kliva upp tidigt eftersom Linus hade Match kl 9. Efter det drog jag och Mikael på stan, shoppade lite, åt god lunch och höll på att dö i värmen. men där vi två ringde hans föeldrar och dom skulle fara och bada så det följde vi glatt med på men innan vi skulle och bada var vi tvungna att se någon match när några snubbar från italien spelade... och under den matchen hann det bli dåligt väder så vi for till badplatsen men det blev inge bad..aja min familj for vidare till skellefteå efter som jag jobbar i morgon;) om en stund ska jag, mor och far fara på bio, haha, det var då väldigt länge sen jag var på bio med dom. det blir the proposal, gratis bio är ju aldrig fel;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0