Make it last forever and never give it back

Goddagens! Idag var första dagen på mitt sommarjobb, det var kul och dom jag jobbar med är jätte roliga=) och  uppgifterna är jätte varierade så det kommer nog att bli kul=) Idag fick jag och Sofie planera tre gudstjänster (jag tror det var det..) som vi sen ska få sända i skellefteå radio, haha vi får väl se hur det kommer att gå. Vi fick sluta lite Tidigare idag så jag ska nog slappa lite framför tv och ikväll ska jag vara med Mikael, vi ska nog inte göra så mycket eftersom jag är ganska trött,haha.


Kommentarer
Postat av: peder

Vad fasen jag är med på den där bilden!! =D

2009-06-16 @ 16:14:17
URL: http://pederandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0