Let's unwrite these pages and replace them with our own words

Jag kan bara säga att denna natt har jag drömt nått så sjukt mycket sjukt konstiga saker! man brukar ju säga att man drömmer om vad man har tänkt på eller varit med om under dagen men det jag drömmde kan då inte ha haft någe med det att göra.. Aja till dagen, jag började kl 12 idag, då for jag och sanna till Meldes fotbolls skola, träffade lite folk jag känner och så blev vi bjudna på fika, trevligt. Sen där vid tre fick vi sluta. Så jag for hem tog det lungt, åt middag och sen kl 17.00 så började jag jobba igen, vi skulle göra någe shafs på kyrkholmen, det var kul iallafall;) kl 20.00 fick vi fara hem och jag har chillat framför tv och ätit en bit kladdkaka som linus hade bakat ( utan kako utan med O´boy)  Aja kvällens planer är att vänta på 22.22  och önska mej något ( lägg märke till att jag skrev något istället för någe, haha) riktigt bra, skulle gärna  säga vad jag ska önska mej men som ni vet går den inte i uppfyllelse då;) så hare bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0