I'll be there for you through it all, Even if saving you sends me to heaven

Tjosan=) idag har det varit en sådan där härlig söndag, for till Lina där vid 1 kanske sen gjorde vi en väldigt god kladdkaka,  såg Twilight ( det går inte att få nog!) och pratade om allt mellan himmel och jord.
Vid 5 tiden for jag hem och åt tacos mumsigt! Sen på någe konstigt sätt  fick jag för mej att ränsa i mitt rum, haha så jag började lite smått men jag får fortsätta mer någon annan dag. Min bror ville på ica och köpa filmer och snäll som jag är följde jag med och fick med hem bridget jones dagbok, linus köpte någon konstig film som jag inte tror är bra,haha. aja men hare bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0