if you were a kiss, I know I'd be a hug

jag och pappa har just varit på expert och lämnat in min mobil efter som vi komme på att den har 2 års garanti och inte bara 1 som vi trodde;) så om några veckor får jag till baka den=) men om den går sönder en fjärde gång får jag en ny så jag är lite ond och hoppas den ska gå sönder snart igen(A)
ikväll hade det kännts kul att göra någe men nje det kommer nog bli att slappa framför tv:n ;) haha men det är härligt det också;) jag har varit duktig och städat mitt rum också, joodå visst är jag duktig. Jag blev sugen på att klippa mej.. haha aja hare bra

Kommentarer
Postat av: edith

HAHAH, hej linnéaaa!!!

2009-07-01 @ 23:17:48
Postat av: Peder

Jag hoppas den går sönder direkt när du har fått tillbaka din mobil ;-D

2009-07-03 @ 11:53:02
URL: http://pedersnormalaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0