I´m yours

Goddag gott folk! Idag är jag på mega bra humör! Dagen började med sovmorgon till kl 12,  skönt! Då vare körövning och det gick så bra att vi fick sluta en timme tidigare än vad som var tänkt så där vid ett for jag och Mikael in på stan för att köpa håräg till mej, så ikväll när mamma kommer hem blire att färga håret, håll tummarna på att det blir bra! sen där vid halv 3 tiden mötte jag upp lina på subway där vi köpte middag och cyklade vidare mot balen. Vi fick jätte bra platser på läcktaren. Johanna och Jimmy var jätte fina och det var typ bara dom som inte komme med bil dom blev inburna av cheerlaeders;) Sen vid halv 8 cyklade jag och Lina hem. När jag komme hem upptäckte jag att morfar var här så det var trevligt:D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0