I crossed all the lines and I broke all the rules But baby I broke them all for you


Idag betämde klassen sej för att sluta lite tidigre;) jag följde Mikael till ica där han köpte lite grejs sen cyklade vi hem till han och så fick jag låna ett liggunderlag till ikväll. Efter det for jag hem och packade lite till varuträsk. När jag var klar med packningen drog jag vidare till mikael där jag är just nu och snart bär det av till O´learys;)


dagens vill ha: Sol
dagens klädsel: jeansleggings,linne,batmantröja, armband
dagens frisyr: utsläppt ( som vanligt då)
dagens händelse: Stina gav mej lite fika idag, mumma=)
dagens låt: imogen heap- speeding cars
dagens planer:  O´learys och varuträsk med klassen;)
dagens saknad: min mobil.. =(
dagens dummaste: jon för han krämde mej 3 gr.. 
dagens roligaste: jag och Lina trodde körövningen var på sjungade men när vi komme dit upptäckte vi att det var på skolan;) haha
dagens godis: nada=)
dagens humör: joo men humöret har typ varit bra hela dagen, ser man på=)
dagens ord: haha, har inget specielt ord men mycket skratt har det varit idag=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0