.

på skolan idag hade vi förts körövning och sen hade vi robbinson;) haha det var ganska kul, min klass vann iallafall, jag blev lite förvånad vi brukar inte vinna, aja men Grattis till oss :D Vi var där till 5 någon gång tror jag, jag fick åka på packethållaren på min cykel medans Peder cyklade,haha. Men han skulle till stan så efter en stund fick jag ta över cyklingen och han började traska til stan. Sen ville Mikael ha godis så jag förljde han sen for jag hemåt. Men hemma hann jag inte vara så länge för kl 6 skulle vi öva lite med johanna inför balen,men jag ska ändä ine vara med imorgon men jag ska titta på;)
Men nu är jag hemma och ska bara ta det lungt, ska ringa till Mikael om en stund sen ska jag typ slappa framför en film;) hare bra

Här kommer lite bilder från varuträsk;)










Jag kommer sakna er!<3

Kommentarer
Postat av: JennyAa

Hellou :-)

Snygg blogg =)

2009-06-09 @ 15:12:10
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: Laestander

Och vi kommer sakna deej!!

2009-06-17 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0