Don't see what anyone can see In anyone else but you

Har nu kommit hem från kyrkan där vi i sommmarkyrklan fick hjälpa till i gudstjänsten, jag fick läsa texter.. det gick inte så bra.. men men. Nu har jag iallafall kommit hem ätit lunch och nu väntar jag på att min fina underbara Mikael ska komma.
Igår var jag och Linus med Rasmus och Alexandra, vi for först till Norrvalla där alexandra skulle tränna och vi andra shollrade omkring. När hon var klar for vi till Krångfors (saknar verkligen det stället..) där bakade vi lite slickers och spelade sverige monopol. Vi for hem där vid 6. Sen på kvällen cyklade jag och mion bror till hemma kväll, hyrde film och köpte godis. Resten av kvällen spenderades hemma i soffan med familjrn, jag gick och la men ganska tidigt eftersom jag skulle upp tidigt idag;) aja hare bra


Lina och jag;) haha

Kommentarer
Postat av: peder

haha jaa det vet jag.. är det kul då??



Och jag ska ju sommar jobba sista veckan på sommarlovet =(

2009-06-21 @ 13:27:57
URL: http://pederandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0