what to do? what to do?

1. Hur gammal är du om fem år? 20, 21 om 5 månader;)
2. Vem var den sista du träffade? Min bror
3. Hur lång är du? stolta 162 cm, haha
4. Vilken var den senaste film du sett? The noteboke
5. Vem ringde du senast? Stina=)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  "okej men du måste komma på någe du vill ha;) älskar dej<3" till Mikael
7. Vad är dagens planer? vara med Stina=)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är alltid trevligt men om det bara är en små sak så är smsa ganska så trevligt det med;)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I går
11. Vilken ögonfärg har du? grön/ blå typ..
12. När vaknade du idag? 5 över 12
13. Har du någon gång hittat en katt? vadå hittat?
14. Vilken är din favoritplats? jaadu.. min säng är en ganska trevlig plats, haha.
15. Vilken plats föredrar du minst? där det finns mygg, getingar, spindlar, knort och andra äckliga kryp...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? om tio år då är jag 25... hmm jag bor nog i en trevlig lägenhet och jobbar med någe kul;)
17. Vad skrämde dig som barn? mörker.. det är fortfarande lite läskigt...
18. Vem fick dig att skratta senast? berti skulle jag tro, det är gasnka kul att lyssna på hans synpunkter;) 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? joo
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar ♥
21. Sover du med eller utan kläder på dig?  jag sover med en härligt förstor t- shirt
22. hur många kuddar har du i sängen? 2 st
23. Hur många landskap har du bott i? 1
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? sockar ;)
26. Är du social? joo jag tycker jag är ganska social
27. Vilken är din favoritglass? typ alla ben and jerrys;)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa,spara osv
29. Tycker du om kinamat? det är MUMMA!=)
30. Tycker du om kaffe? Nje det är gasnka så äckligt...
31. Vad dricker du till frukost? O´boy is the shit ;)
32. Sover du på någon särskild sida? jag byter hela tiden hur jag ligger när jag ska sova så det är ganska varierat
33. Kan du spela poker? haha jag äger;)
34. Tycker du om att mysa?  det är något av det bästa som finns
35. Är du en beroendemänniska? Det kan jag nog påstå
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nope
37. Vill du ha barn? jajemen men inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska kan jag väl sen är mitt spanska förråd väldigt litet, jag kan säga var snäll och tanka på tyska;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? nee och det är väl bra?=)
40. Föredrar du havet eller en pool? havet kan ju vara lite kallt men det är oftast kul efter att man har vant sej annrs är pool alltid trevligt=) 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och nöjen
42. Äger du dyra smycken? nått kanske
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en skårpa
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är roliga på sitt sätt
46. Välj ett ärr på din kropp? jag har ett ärr på benet som jag fick när jag städade med laget och jag skar mej på en glas bit
47. Vad har du för ringsignal? sony ericssons orginal singnal;)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nope allt är nog bort slängt
49. Flirtar du mycket?  haha nje
50. Vart togs din profilbild för din blogg? jag har ingen profil bild
51. Kan du byta olja på bilen? haha kanske
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope
53. Vilken var den senaste bok du läste? vattenmelonen
54. Läser du dagstidningen? joo jag brukar kolla igenom den och stanna till vid serierna
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nae
56. Dansar du i bilen? haha alltid;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol elr rix fm tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  Ett recept till kladdkaka;)
59. När var du i kyrkan senast? i söndags;)

litte tidsfördriv...

Kommentarer
Postat av: linus

haha kan förstå det ;)

2009-07-10 @ 16:44:28
URL: http://skellefte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0