Var alltid dej själv, alla andra finns redan

TJosan hoppsan=) mamma väckte mej tidigt idag sen bar det av till ersmark för att köpa en ny säng till lilla mej=) Sen blev det att vara med Mikael, vi for in på stan, jag köpte en par nya vita skor ( eftersom mamma tycker att mina "vita" jag har nu är så fula/ håliga/ gråa) och hårspännen=) Sen blev det såklart en glass också, jag kan medela att massa av den glassen hamnade på min klänning, inte uppskattat.... aja for hem till mej sen och så fick Mikael hjälpa mej städa mitt rum,haha;)  kl 5 komme några Middags gäster, trevligt=) nu har dom farit hem och kvällen kommer bestå av film med familjen=) hare bra



Känner att den har jäkla skit mobilen kan komma tillbaka snart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa din älskling mobil!!!!!!!!!!! =D

2009-07-21 @ 19:26:30
URL: http://pedersnormalaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0