the day is long for a reason

stått på Loppis idag med familjen, känade in 701 kr på 3 timmar;) känndes då ganska mega värt så jag och bror får dela på dom pengarna, alltså 350,50 kr extra i kassan, Jippie!  Efter Loppisen for jag in på stan och mötte Lina, vi letate lite armband och hittade ett jätte sött och enkelt armband på glitters rea;) Jag hittade också en jätte cool kofta som kanske inte är så snygg men den är cool iallfall, jag ska nog in och köpa den imorgon, men vi får se=)
Jag fyndade på Loppisen också;) En röd sjal och en film som jag och mamma ska se ikväll, vi får se om den är bra.. jag är lite tveksam men jag hade ångrat mej om jag inte hade köpt den, haha.


så nu har jag ett blått och hon ett rött=)


Nu äre bara en (jobbig) dag kvar tills jag äntligen får träffa Mikael, längtar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0