kan inte längre skilja rätt ifrån fel så du får lura i mig vad som helst

det är ganska konstigt att humöret kan gå från toppen till botten, det hände just, orkar inte förklara varför, för det är ganska dumt igentligen men aja.
Jag har chillat omkring i min fula men coola kofta idag, ganska  så härligt. Det åskade kanska så mega mycket idag så det blev att ligga inne och läsa, ganska härligt igentligen.
Middag hos mormor, trevligt, trevligt=) Efter det var jag med Celina och frida, kul som vanligt=) har inget att göra så det blir väl att nöta tv ett tag innan jag börjar närma mej sängen, aja hare bra


Alla kan väl se att jag ska försöka vara en kanin på detta kort..?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0