Idag är det onsdag i morgon är det torsdag och då är det snart fredag=)

haha positift tänkande är bra=)
Jag stog i cafeterian idag, med en tjej som hette Sanna, det ända vi sa till varandra var typ "jag vet inte hur man gör kaffe" "nee inte jag häller.." det var typ allt sen satt vi och stirrade in i väggen.. nee det komme massa folk och pratade med mej så jag hade det då trevligt=)  Dom andra i min klass fick sluta tidigare ( av någon konstig anledning) men då fick jag sluta tidigare också, Jon gick med mej och Mikael hem  och vi flummade eller jag skrattde massa åt mej själv, haha(A)  Mikael förhörde mej lite på kemin men vi gav upp för det var så tråkigt då satte vi på en film i stället,  Eagle Eye, den var ganska bra men det är en sån där film man blir stressad av men jag lyckades ändå nästan somna... jag var trött.  Han for hem där vid 6 sen drog jag till första träningen efter jullovet, det var kul=) haha känns ändå lite skönt att ha börjat om igen nu efter julen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0