Onsdag igen

Nu sitter jag här med mina två ost mackor och en mugg med O´boy i min absoluta mys outfit, mina jätte stora rosa mjukisbyxor, Mikaels mysiga tröja ( som har slutat lukta Mikael...) och lilla my frisyr, haha.  

Mikael var sjuk idag också men jag överlevde dagen iallafall, Bitte var jätte gullig och bjöd oss på fika från cafeterian idag på slöjdlektionen, man fick ta vad man ville för 10 kr. En havrekaka och 4 ballerina blev det för mej=)  Sen fick vi sluta tidigare idag pågrund av att vi såg  filmen igår på hålet, 10 över 1 fick vi sluta. Då gick jag hem och såg Twilight igen, jag satt och pratade med i nästan alla repliker.. jag tror det betyder att jag har sett den för många gånger? 
Sen satt jag bara och nördade dator fram tills träningen. Vi fick lära oss en ny dans, nya saker är alltid kul=)
Efter träningen for jag och pappa förbi med sprutan mot livmoderhalscanser till stina för hennes mamma ska ta hand om den framtills imorgon då vi ska ta den. Det kommer göra ont tror jag.. och så ska stina ta den före mej, varför är jag så snäll som låter henne ta den före..?  


 

 

Kommentarer
Postat av: stina

Du är bussig du min vän ;) men de gick ju bra ändå tappra som vi är ;)

2009-01-22 @ 16:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0