Tisdag

Jag for på skolan idag, känndes bra, det var mycket mycket roligare på skolan än att vara hemma och dryga..Jag hade ont i ögon hela dagen och så hostar jag varje gång jag börjar skratta så jag har hostat mycket!  Det hände väl inte så mycket annat kul på skolan men efter skolan for jag till Mikael men först var vi tvungna att gå förbi hans mammas jobb och hämta nycklen hem, hon jobbar på dagiset brevid skolan och barnen stannade till och stirrade på oss, haha dom var söta=)
När vi komme hem till Mikael fikade Cartins goda fika! Mums säger jag=)  Samtidigt kollade vi på "just like heaven" och tog det lite lungt. Men jag han inte se hela filmen för jag hade utvecklings samtal kl halv 5 så jag drog till det möte pappa, snackade med  Elisabeth ett litet tag och sen bar det hemåt=)

Nu ikväll ska jag bara ta det lungt, kolla på tv osv=)


Lina gjorde en cool frisyr på mej på tekniken;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0