into a room where thought can bloom

Jag har just ätit upp ett äpple som inte var så gott.. mamma och pappa fattar inte att det är dom gröna äpplerna som är goda. Kvällen har spenderats med Mikael vi har sett på handcook, bones och ätit bode kykling och ris och kladdkaka=)
Skola imorgon.. kommer bli en dryg vecka , kemi,kemi,kemi... aja efter denna vecka äre då över med kemin.
Sen har jag ingen aning om vad vi har för gympa imorgon men jag hoppas på att det är inne för det är sånna kläder jag kommer att ta med mej.

Är sugen på ett par nya skor också men då behövs pengar och har jag det? nee...

Jag vill göra om i mitt rum också.. kanske ska få med mamma på den idén också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0