Every day I wonder why he saw me when a thousand other girls saw him

Sitter här och lyssnar på Broken Stings och som vanligt när jag tycker att en låt är ganska bra så nöter jag sönder den tills den blir så dålig att jag nästan börjar må illa av att lyssna på den, haha.
 Dagen har varit gasnka bra, Mikael var sjuk så jag kände mej lite ensam ibland men Lina var frisk idag=)   Efter skolan gick jag till Mikael med hans matte bok så då var jag där en stund och flumade ett tag innan jag gick hem och skulle göra läxa men det blev som inte.. sen gjorde jag middag, mamma har kommit på att hon och jag ska äta vegitariskt i veckan. Igår gjorde hon korvstoganof som inte var god på någon nivå. Men det jag gjorde i dag var gott, biffar med typ kikärtor=) Nu ska jag ta tag i läxgörandet så jag får göra någe annat som att typ se på tv klockan 8 då topmodel börjar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0