2009

japp då vare 2009, ojoj vad tider går fort! nästan så man inte hinner med;)  Idag har jag som bara tagit det lungt var med Mikael där vid 2 vi såg på film och shollrade omkring, haha. Tills han for hem och jag for och åt middag på Lilla kina med familjen, trelivigt trevligt. Jag och mamma skrattade så mycket så jag tror att dom andra på resturangen trodde det var någe fel på oss, haha.
Men nu på kvällen har jag sett film och virkat klart Mormors julklapp ( den kommer hon få lite sent men bättre sent än anldrig)
I morgon blire stan med Stina, Jippie =D hihi jag känner att jag måste shoppa av mej lite granna, när köpte jag någe åt mej själv sist..?

aja men ha ett gott nytt år! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0