Lördag

I torsdags trotsade jag och Mikael naturenslagar och gick till stan isnöovädret, det var inte kul vill jag lova och Mikael klagade endel på att jag drog med han på stan just idag, hihi.
När vi väl var framme, genom frusna från topp till tå, letade jag åt massa kläder han fick prova, han gillade typ inte någon av tröjorna jag valde ut men jag tyckte han blev fin i några=)
För att få oss hem gick vi till hans pappas jobb, han hade varit snäll och erbjudit sej att skjusa hem oss, men han slutade inte när vi komme så vi satt i fika rummet och drack massa choklad, mums!<3
Vi komme hem shollrade runt och såg sagan om ringen3, den var bra faktiskt. Pappa fick komma och hämta mej för jag hade inte tänkt gå hem i snöovädret, vi fick hjälpa en bil som hade kört fast.

Igår var jag med Mikael och ägde nästan han i mariocart,haha, han var lite bättre än mej men bara lite ;)  Efter middan for vi och såg Bolt! :D haha den var jätte bra, tycker då jag iallafall och hamstern var jätte cool.

Idag har det inte hänt så mycket eller jag har premiär suttit vid den nya datorn idag, det är typ en stor händele i mitt liv,haha.

Är det bara jag som är så äckligt less på vintern och snön!?  jag  vill ha vår nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0