Letting go is just another way to say I´ll always love you so

Fettisdag idag, vi fick semlor på hk:n men jag orkade inte hela min sen hade vi so då Axel kände för att hoppa från andra våningen och landa i en snöhög, Elisabeth blev jätte rädd, haha.
Sen vare god lunch, tunpankaka med grädde och sylt,men jag var inte så hungrig efter den där semlan men gott vare=)
Kl 12.15 for alla som skulle fara och bada till örjans och vi andra som inte kände för att bada hade matte. Vi fick ha Maggan som är 1000 gr bättre än Christer! Efter det hade vi 1 timme och 40 min EA.. drygt.. vi hade ingen lärare häller så det var inte så värt efter som vi inte jobbade så mycket och så gick vi över lite också men det ska vi tydligen få igen någon dag så det blir väl bra det=)

Nu när jag har kommit hem har jag kollat lite på matten för vi har matte prov på fredag, jag fattar inte riktigt allt med det hade jag tänkt att min fina Mikael skulle få förklara för mej=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0